Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

Article Index

Az izoláció minden kezdő mesélő barátja. Ha a csapat még mindig le akarna menni a térképről lehet pár nyomod talonban. És ha már van lehetőség természetfelettire jöhet a látomás. Ha pedig a csapat elakad, sok tippet kaphatnak akár Nem Játékos Karakterektől, akár látomások formájában. A legnagyobb kockázat inkább az, hogy valami hülyeséget csinálnak. Ott kezdenek harcba ahol nem kellett volna, olyan ellen aki ellen nem kellett volna, és ezzel elvágják magukat a fontos információtól. A Call of Cthulhu nagyon nem a harcról szól, ha mégis ebbe az irányba haladnak az események, könnyen lehet, hogy a keletkező ügyben a karakterek lesznek a gyanúsítottak. De sok más baj lehet belőle. A másik gond, ha hiába a többszörös túlbiztosítás, hiába adsz az elején nagyon sok információt, hiába érkezne egy kis segítség, rossz irányba mennek.

A nagyobb baj, ha a kaland összerakásánál nem figyeltél és megjelent egy olyan logikiai ellentmondás amit nem tudod, hogy kezelj. A keletkező helyezet viszont lehet furcsa, ami még jó is lehet. De az első dolog ebben a helyzetben, hogy nyerj időt. Használj ehhez mellékszálakat. Nyugodtan használj egy látomást. Nyerj időt, érd el, hogy tudj beszélni másokkal akik tanácsot adnak. De te is gondold át a lehetőségeket. Ha nem tudsz természetes, hihető magyarázatot adni, akkor fel kell építeni azt, hogy a hihetetlen magyarázat egy működő csavar legyen a történetben. 

A hibák elkerülése persze jobb megoldás, de elég ócska közhely azt javasolni, hogy nézd át többször is a kalandot, esetleg kérj meg mást is, hogy nézze át.

Amikor aazt javaslom, hogy a kalandot nézd át többször fontos az, hogy ezt friss szemmel is megtedd. Miután elkészítetted aludj rá egyet. És nézd át újra. Ha a játék közben derül ki, hogy valami nem megy, de sikerül időt nyerni és így elegendő a következő játékalalomra kitalálni valamit, akkor igyekezz legalább egy hetet biztosítani magadnak. Vagy, ha teheted, kettőt. 

De bízzunk benne, ha az eddigi oldalakon lévő tanácsokra figyeltél, a kalandodat alaponsa átnézted, úgy döntöttél nem kell ehhez további segítséget kérni, akkor nem lesz baj. 

Comments on Nyomozós kaland gyorstalpaló: Az első kaland megírásáig

Be the first to comment
Please login to comment

You don`t have permission to comment here!

Kereső

Bejelentkezés

Útvonal

Cookie kezelés

Aktuális gondolatok

Ha saját szerepjátékot alkotnál, legyen az első kérdés az: Van-e valami olyan játék, amivel játszanál, de nem elérhető a piacon?

This website uses cookies to manage authentication, navigation, and other functions. By using our website, you agree that we can place these types of cookies on your device.