Így játszunk mi - Avagy a kedvenc M.A.G.U.S. háziszabályaink
Az oldal előző változatán egy 10-es toplista várta a rajongókat, de tegyük fel a kérdést: Miért pont 10 szabály lenne a fontos? És meddig szabály
IRC-től a Roll20-ig, asztali szerepjáték online
Emlékszem. Volt egyszer két akció. Az egyiket Mindenkinek néven hirdette akkor még a MATÁV, a legnagyobb hazai vezetékes telefon szolgáltató, a
Campaign Cartograper 3+ Abszolút kezdőknek
10000 Forint nem kevés pénz. Nem az az összeg amit a legtöbben egy hirtelen érzelmi döntés után elköltenének. Az imupulzusvásárlás ennél
Régi? Új? Rendszer?
Amikor a Delta Vision felvetésére, hogy házi rendszereket is vártak jeleztem sok embernek van / volt kész rendszere, de nem küldték el ezért /
Csak egy kép a karakteredről I - Alapoktól a koncepcióig
Egy kép a karakteredről. Sokszor csak ennyit kívánsz. Csakhogy nem sok olyan egyszerű azt prezentálni. Sokak szerint a probléma ott kezdődik, hogy

Olvasóink értékelése: 5 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktív
 

A Második Törvénykönyv oldalain a kínzás képzettség kapcsán említik, hogy a kínvallatásban jártas hóhér jól megbecsült szakember. Sokszor a nyomozást is ők végzik, ha pedig egy ezzel foglalkozó szakember sokfelé megfordul, hát lehet remek kalandozó. Egy ezzel foglalkozó karakter számos kalandban lehet igazán hatékony. De hogyan lehet megalkotni? Alapvetően a szerencsevadász főkaszton belül van a helye...

Az erejét 1k10+8+kf-fel dobja, így a nehezebb kardok, bárdok használatára is megvan az ereje, ezeket használja is a kivégzések kapcsán. A gyorsaságát viszont 3k6 (2*) dobja, egyebekben a tolvaj-nál leírt kidobási mód az irányadó. A Harcértékek, Életerő, Fájdalomtűrés, szintlépés tekintetében is éppen így a tolvaj kasztnál leírtak az irányadók. A képzettségek kapcsán viszont jelentős az eltérés.

A képzettségek kapcsán szükségszerűen járnak az alábbi képzettségek:

  • gorviki teszt53* Fegyverhasználat, Af
  • 3 Nyelvtudás, Af: 3,2,2
  • Csomozás, Af 
  • Kínzás: Mf
  • Szakma: Hóhér, Mf*
  • Emberismeret, Mf
  • Szájról olvasás: Af
  • Követés / Lerázás: 15% 
  • Éberség / Észlelés: 25%
  • Csapdafelfedezés: 25%
  • Titkosajtókeresés: 15%
  • Ugrás: 10%
  • Lopózás: 30%
  • Rejtőzködés: 15%

KP alap: 7, KP / szint 10

%-os képzettségekre szintenként 62% osztható szét. 

3. szinten a csomózás, 4. tapasztalati szinten a szájról olvasás, 5. szinten pedig egy fegyverhasználat mestrefokát.kapják meg. 

A tolvajok kapcsán így csak képzettségek képzettségre cseréltünk javarészt azonos értékben, a kaszt szeriinti hivatást szakmaként felírtuk, és két képességet megcseréltünk. A hóhér fegyvertára is eltér a tolvajétól. Ideális esetben a fegyverei között szerepel a bot vagy a korbács, mint a kisebb büntetések eszköze. A lefejezésekhez valamely bárd vagy kard. Míg a "lenyilazás" jellegű büntetéshez íj vagy számszeríj. Vértet általában ne viselnek. 

Induló vagyona 1k10 arany, és az alapvető munka felszerelés.

Comments on Új kaszt: Hóhér

Be the first to comment
Please login to comment

You don`t have permission to comment here!

Útvonal

Aktuális gondolatok

Ha saját szerepjátékot alkotnál, legyen az első kérdés az: Van-e valami olyan játék, amivel játszanál, de nem elérhető a piacon?

Bejelentkezés

Kereső

Cookie kezelés

This website uses cookies to manage authentication, navigation, and other functions. By using our website, you agree that we can place these types of cookies on your device.